Sunday, September 8, 2013

Membeli-belah di Karangkraf Mall, Shah Alam

Assalamualaikum,

Awal-awal bulan macam ni, memang perkara pertama yang kami fikir adalah majalah.. hehe.. Kami memang peminat tegar majalah Rasa dan Libur keluaran Karangkraf. Majalah Rasa tu memang penuh di kabinet TV. Saya kumpul sejak bulan pertama perkahwinan.. hehe..

Kebetulan Sabtu lepas kami ke Shah Alam untuk beli Tupperware, jadi singgah jugalah ke Karangkraf Mall di Kompleks Kumpulan Media Karangkraf Shah Alam.. Kami suka beli majalah dan buku di sini sebab dapat diskaun yang 'best'... Boleh dikatakan beli terus dari kilanglah kan... :-)

Inilah dia tempat yang saya maksudkan.. (Pertama kali datang sini masa nak ambil hadiah sebab menang peraduan dalam Majalah Rasa.. Rujuk sini )..



Karangkraf Mall.. Di sini anda boleh dapatkan novel, buku, majalah dan cenderahati yang 'fresh' dari Karangkraf.. majalah-majalah keluaran terdahulu juga boleh didapati di sini kalau tak sempat beli di kedai buku.. (Sayangnya terlupa nak ambil gambar keadaan dalam 'mall' ni.. leka sangat belek majalah dan buku-buku.. lain kali saya 'update' ya.. )

Majalah dan buku yang sempat 'disambar'... 'fresh from the oven'..


Nak tahu berapa diskaun? Tengoklah resit di bawah.. Kalau beli apa-apa majalah, dapat diskaun 15%. Buku pula tak pasti berapa, tapi kalau anda ada kad ahli Karangkraf, dapat diskaun 25%.. 'Best' kan?


Jika anda suka baca buku, novel atau majalah.. silalah bawa diri dan duit yang secukupnya ke..

Karangkraf Mall
Lot 2, Jalan Sepana 15/3,
Off Persiaran Selangor, Seksyen 15
Shah Alam, Selangor..


Oklah...dah mengantuk..

till then..
love love!

No comments: