Sunday, July 28, 2013

Siaran tertunda dari Jalan T.A.R Kuala Lumpur..

Assalamualaikum,

Minggu lepas, kami saja jalan-jalan di sekitar Kuala Lumpur tercinta untuk melihat gelagat manusia di saat Syawal yang semakin menghampiri. Kami berhenti seketika di Dataran Merdeka untuk merakam gambar bangunan bersejarah ini..



Tak lama lepas tu, kami buat keputusan untuk ke Jalan T.A.R. Lensa kami sempat merakam beberapa gambar untuk tatapan anda semua.. Lepas tengok gambar-gambar ni, buatlah keputusan sama ada hendak membeli-belah di sana atau tidak.. hehehe.. (tak dapat ambil gambar banyak-banyak kerana terlalu sesak dengan orang yang sibuk membeli-belah, takut nanti kena marah pula..haha.. layan je la gambar yang ada ye..)

Peniaga belon turut buat promosi memikat kanak-kanak

Pintu masuk

Sesak!

Nak beli bunga?

3 sepuluh! 3 sepuluh! 3 sepuluh!

Lorong bunga

Antara baju melayu

Abang polis giat menjaga keamanan

11.30pm.. kesesakan lalu lintas

Malam masih muda katanya..

Dan pesanan ikhlas dari pihak penaja..



Untuk pengetahuan semua, kami tak beli apa-apa pun.. sekadar memerhati gelagat pembeli dan peniaga..

till then,
love love!

2 comments:

BUNDA a.k.a KN said...

wah meriah nya...nanti malam raya lagilah meriah..kuih2 murah2..lelong2 jer kan katanyer..

ezlinda hisam said...

A'ah..selalunya mlm raya ada lelong..tapi tak pernah pegi masa mlm raya, maklumlah..dah balik kampung..org yg beraya kat KL bolehla pegi :-)