Monday, July 22, 2013

Meriah sungguh air berkarbonat dari UneQuein!

Assalamualaikum,

Sabtu lepas, saya dan suami ke Bangi.. nak balik rumah mak di Kajang sebenarnya, tapi singgah dulu ke UneQuein Bangi semata-mata nak beli air berkarbonat ni.. Hehe.. Cuba tengok, meriah tak warna-warna air ni? Rasa pun sedap. Kurang gula dan kurang gas.. Sesuai untuk orang yang tak berapa suka 'carbonated/soft drinks' macam saya ni.. Apa lagi, jom borong untuk raya.. InsyaAllah nak beli lagi untuk raya nanti (buat stok untuk tetamu yang nak datang rumah nanti, tak lupa juga untuk kampung halaman tercinta..haha). Terima kasih Mawi, Ekin dan staf Unequein yang melayan kami. InsyaAllah nanti kami datang lagi. :-)

Perasa sarsi, oren dan fruity

Perasa oren, ice cream soda dan cola

Perasa strawberi dan anggur

till then,
love love!

6 comments:

wahida said...

perisa strawberry tu sedapnyaaaaa..

ezlinda hisam said...

:-)

LydSunshine said...

Mawi dgn ekin punye ke? Ini la baru cantik skit packaging minuman berkabonat org melayu punye. Kalo tidak nampak cam cikai je.

ezlinda hisam said...

ye, mawi n ekin punya.. cantik kan label botol tu? RM2.60 je sebotol..

Anak Malaya said...

Assalamualaikum..

Mana nak dapat tu?

http://radiomalaya.com

ezlinda hisam said...

Boleh beli kat stokis uneQuein. Saya beli kat seksyen 9 bangi.