Thursday, February 13, 2014

Sarapan pagi di Grand Puteri Hotel, Kuala Terengganu..

Assalamualaikum,

Maaflah ye rakan-rakan sebab lambat sangat update.. Minggu ni sangat sibuk.. (ni pun curi-curi masa yang ada).. ok, mari kita sambung.. Hari pertama di KT, kami makan malam di Restoran Bintang Laut, Sumai.... Jadi, sebelum memulakan pengembaraan (haha...!) hari kedua kami di KT.. wajiblah sarapan pagi dulu (dah termasuk sekali dengan bayaran bilik) di Grand Puteri Hotel..  Ok, mari tengok gambar..




Pulut



Buah, mee goreng, omelette, keropok lekor

Nasi dagang

Pulut

Cereals

Antara semua makanan di atas.. nasi dagang yang paling sedap! hehe.. nantikan post seterusnya ye...

till then,
love love..

3 comments:

Myra Jay said...

Comel je ikan masin makan dengan pulut tu :D

QasehnyaRania said...

serius x pernah rasa nasi dagang lagi. pling suk nasi krabu. hihi

pijun apple said...

Jumaat nie xtidur kat hotel grand puteri.... 2 malam.... Harap2 breakfast sedap... Sebab blogger ckp hanya nasi dgang je sedap