Wednesday, April 2, 2014

Telekung Siti Khadijah KLASIK

Assalamualaikum,

Hari ini kita bersiaran semula.. Alhamdulillah, Sabtu lepas dapat juga beli satu barang yang diidam-idamkan sangat ni.. dah lama nak beli tapi baru sekarang dapat.. Alhamdulillah..


Tadaaaaaaa!!! Telekung Siti Khadijah.. walaupun dapat beli jenis yang paling murah... hehehe.. tapi puas hatilah juga sebab sangat sedap dipakai.. telekung ni jenis KLASIK dan tanpa kain.. nasib baik ada beli kain sembahyang masa pergi Terengganu hari tu kat Noor Arfa Batik.. jadi tak kisahlah.. hehe.. harga Telekung Siti Khadijah KLASIK ni RM110.. Masa beli hari tu ada diskaun 10%.. dapatlah RM99.. Oh ya... saya beli di cawangan Shah Alam dan dapat Gift Voucher 5% off untuk pembelian seterusnya
(Terima kasih En Salleh sebab belikan.. hehehe...)
Kalau nak beli online pun boleh.. sila lawat http://www.sitikhadijah.com/.

p/s: HUJAN di Puncak Alam... Alhamdulillah...

till then,
love love

4 comments:

LydSunshine said...

mcmn tanpa kain?

ezlinda hisam said...

telekung untuk badan je.. kalau kain utk tutup kaki tu harga lagi mahal.. hehe... tak tau lah nape dia buat gitu...

QasehnyaRania said...

maksudnya lain harga la telekung n kain pakai nya?

Unknown said...

Salam,
Cuba visit website www.myvalorem.com untuk telekung berbatu rhinestones. Sekarang kami sedang membuat Year End Warehouse Sale. Free size, telekung extra besar, kain extra panjang dan ada 2 lapis dari kepala sampai bahu. Walau besar tapi sesuai untuk semua saiz badan kecil atau besar. Fabric japanese cotton. Sangat lembut, sejuk dan selesa dipakai.