Saturday, September 20, 2014

Pisang Cheese Jakarta

Assalamualaikum,

Alhamdulillah.. akhirnya dapat juga merasa pisang goreng cheese yang sangat sedap.. ditambah dengan coklat... aaa... rasa nak makan lagi... (tapi jauh pula nak ke Shah Alam) .. semalam pun secara kebetulan kami ke Shah Alam sebab nak ke IPSIS UiTM untuk selesaikan yuran pendaftaran semester baru.. 
Dah selesai hal yuran, perut pun terasa lapar.. tiba-tiba teringat pisang goreng cheese..dulu cari tak jumpa.. tapi Alhamdulillah, kali ni jumpa.. hehe..
Gerainya terletak di Jalan Plumbum X7/X Shah Alam.. berhadapan dengan sebuah restoran di belakang Giant Seksyen 7..




Pisang goreng cheese plus coklat- RM8

Boleh tengok FB Pisang Cheese Jakarta untuk lebih info.. hehe..

till then,
love love..

3 comments:

aishah nin said...

Makan panas-panas memnag sedap goreng pisang cheese ni :)

Rismahwati Maliyang said...

Hari tu beli kt Johor.. RM5 ja.. pastu lg bnyk dr ne.. harganya mmg ikt tempat ka? haha.. btw, pisang goreng cheese + chocolate ne mmg sedap hingga menjilat jarii... ^_^

Rismahwati Maliyang said...

Hari tu beli kt Johor.. RM5 ja.. pastu lg bnyk dr ne.. harganya mmg ikt tempat ka? haha.. btw, pisang goreng cheese + chocolate ne mmg sedap hingga menjilat jarii... ^_^