Thursday, September 4, 2014

Nasi Ayam Taugeh Bandar Puncak Alam

Assalamualaikum,

Susah nak cari kedai makan atau restoran yang hidangkan nasi ayam yang sedap.. tapi Nasi Ayam Taugeh ni memang sedap.. kena la juga dengan tekak saya.. (orang lain saya tak tahu.. hehe)..
Restoran ni baru je dibuka di Bandar Puncak Alam, Selangor.. oh ya, tuan punya restoran ni ialah kartunis Taugeh.. Saya suka nasi ayam cendawan.. kat tempat lain susah nak dapat.. en Salleh makan nasi ayam taugeh (nasi ayam biasa).. ada juga menu lain.. tengok gambar ye..












till then,
love love...

2 comments:

aishah nin said...

Kartunis Taugeh ni yang dalam kartun Ujang tu kan?

ezlinda hisam said...

ye.. :-)