Tuesday, July 12, 2011

nak pergi tengok 'sekali lagi'...

Assalamualaikum,

Rasanya tak terlewat lagi nak pergi tengok movie ni.. hehe.. minggu lepas sangat busy dan elaun pun tak masuk lagi so duduk rumah je la.. haha..
Hmm.. sekarang ni rasa agak tenang sebab tak tengok status-status dan komen-komen kat FB yang menyakitkan hati..(bukan semua, tapi ada la.. haha) dan yang lebih penting, dapat fokus pada kerja yang lebih penting..kepada kawan2 FB, minta maaf jika ada salah dan silap..juga minta maaf kepada mereka yang pernah terasa hati dengan status atau komen saya di FB.. Love you all always!

2 comments:

cikgu siti hazreen said...

pergi lah tengok "sekali lagi" :) bolehlah...

ezlinda hisam said...

ok!!