Thursday, May 29, 2014

Makan di Al-Rawsha lagi!

Assalamualaikum,

Lepas pergi Pameran Herba Malaysia di PWTC, kami ke Al-Rawsha untuk makan tengah hari.. dalam perjalanan ke situ dah terbayang-bayang my favourite kebab sandwich bersama mayonisnya yang sangat sedap itu... En Salleh tiba-tiba nak cuba makan Mansaf..jadi dia pun pesan Jordan Mansaf..





Aaaa.. kebab yang sedap dan mayonisnya yang lazat.. (berebut mayo dgn En Salleh..hmm)

Inilah Jordan Mansaf..

Cak!! Di dalam ada kambing, nasi.. kambing disiram dengan yogurt..

Emm..oklah rasa Mansaf ni tapi muak sikit sebab yogurt tu.. tak ada pula sambal tomato tu.. kalau ada mungkin lagi ok..

tu je nak cakap.. hehe..

till then,
love love..

3 comments:

LydSunshine said...

oo, macam tu ke jordan mansaf.

:: Cik Viva :: said...

oo..pastu roti tu cicah sup ke?

Mimi Azirah said...

Sedapnye......nyum nyum...